Translate

.

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Πόσο μαζοχιστής είσαι;



«Είμαι ένας άνδρας 37 ετών και έχω φτάσει στα όρια μου. Θεωρώ πως ανήκω στη κατηγορία των μαζοχιστών και ότι υπάγομαι στη παραφιλία! Υπάρχει κάτι μέσα στον εαυτό μου που τον διεγείρει όταν υποτάσσεται στο γυναικείο φύλο. Με εξιτάρει η ιδέα πως μια γυναίκα έρχεται σε οργασμό προκαλώντας μου πόνο», είναι μερικές σειρές από εξομολόγηση ενός άνδρα σε ένα forum, που μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι η ερωτική του αυτή επιλογή είναι ένα πρόβλημα!


Τα ερωτικά παιχνίδια και οι ερωτικές επιλογές του καθενός μας αποτελούν πρόβλημα; Ο άνθρωπος αυτός συνεχίζοντας ζητάει βοήθεια: « Έχω ψάξει το τελευταίο μήνα που δεν νιώθω καλά όλη τη διεθνή βιβλιογραφία για τρόπους αντιμετώπισης της συγκεκριμένης προτίμησης και δυστυχώς όλα αναφέρουν πως οι παρούσες μεθόδους θεραπείας έχουν πολύ φτωχή πρόγνωση. Δηλαδή δεν οδηγούν πουθενά οι μέθοδοι αντιμετώπισης».http://www.activeman.gr/news.php?page_lang=173&mpage=35&id=750#flat

Δεν υπάρχουν σχόλια: